مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-02سياسي

فارس من| چتر حمایت دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی بر سر دانشجویان باشد


بحث اشتغال بعد از تحصیل موضوعی است که همواره دغدغه جامعه دانشگاهی بوده است، از این رو برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی شدند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فارغ التحصیلان دانشگاه ها کجا مشغول به کار شوند؟ ؛ این سوالی است که همواره ذهن دانشجویان را درگیر خودش کرده است، که خوب بعدش چه می شود؟ آیا بازار کار برای من دانشجو که 4 سال عمرم را پای درس گذاشته ام، فراهم می شود؟ حرف دانشجویان این است که دانشگاه مسیری را برای بعد از فارغ التحصیلی فراهم کند و همواره چتر حمایت دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی میزبان دانشجویان باشد.

در این بین بیکاری را می توان یکی از بزرگ ترین چالش های اقتصادی کشورهای مختلف دانست که همواره دانشجویان را در روز های پر از امید و آرزو رها نمی کند و به عنوان یک دغدغه برایشان مطرح می شود.

این دغدغه به سامانه فارس من خبرگزاری فارس هم رسیده است و برخی کاربران سامانه فارس من با ثیت پویشی خواستار  رسیدگی به وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: با سلام خدمت مسئولین محترم، لطفاً برای اشتغال دانشجویانی که در دانشگاه ها مخصوصاً دانشگاه های فنی که حرفه و مهارت لازم را یاد می گیرند فکری شود، نه کارخانه و شرکتی یا ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چتر حمایت دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی بر سر دانشجویان باشد

فارس من| چتر حمایت دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی بر سر دانشجویان باشد